Բնագիտության փետրվար, մարտ, ապրիլ, մայիս ամիսների հաշվետվություն

բնագիտության բաժնի հղում

Հետաքրքիր նյութ՝ ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

Դժվար նյութ՝Չափում․ Չափման միավորներ

Հեշտ նյութ՝ՀՈՂԸ ԵՎ ԿԵՆԴԱՆԻ ՕՐԳԱՆԻԶՄՆԵՐԸ

Նախագծեր՝ դեղաբույսեր մեր կյանքումշ

Գործնական պարապունքներից ես սովորել եմ՝ ճիշտ խնամել բույսերը,ճիշտ ջրել բույսերը,ինչպես ճիշտ տնկել բույսը և տնկել խաղող։

Ես կարող եմ իմ սովորած բաները փոխանցել մյուսներին, օրինակ՝ ինչպես տնկել բույսը,Ինչպես տեսակավորել աղբը և ինչու։

Ես մասնակցել եմ 4  ֆլեշմոբի։

Ես նաև ուզում եմ , որ մենք գնանք ճամփորդսությունների, և ուսումնասիրենք Հայաստանը։

Ջուրը բնության մեջ

Երեք ամենահետաքրքիր փաստեր ջրի մասին

Դեղաբույսերը մեր կյանքում

Անթառամ

Ռադիո- Դեղաբույսերը մեր կյանքում

Աղ

Աղի մասին

Երկրի օդային հագուստը

Մարմիններ, նյութեր, մասնիկներ

Չափում․ Չափման միավորներ

Ջերմաստիճան: Ջերմաչափ

Գյուղատնտեսություն

Ծիրան

Բակտերիաներ և սնկեր

Սնկեր

ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

Ընձառյուծ

Պարարտանյութեր, դրանց տեսակները

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *